قدرتمندترین وبلاگ دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود نرم افزار Ashampoo Snap v5.1.1 Final

دانلود نرم افزار Ashampoo Snap v5.1.1 Final

در این پست وب سایت

میهن دانلود

نرم افزاری را با عنوان

Ashampoo Snap

برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یکی از نرم افزارهای کاربردی در زمینه ضبط هر گونه تصویری است که در مانیتور کامپیوتر شما به نمایش در می آید. در واقع شما می توانید از این نرم افزار برای تهیه عکس و ضبط فیلم از محیط نرم افزارها، فیلم ها، بازی ها و ... استفاده کنید. همچنین شما می توانید از این برنامه برای ساخت فیلم های آموزشی نیز استفاده کنید به طوری که پس از ضبط فیلم از محیط مورد نظر خود با استفاده از ابزارهای ادیت فیلم برنامه اقدام به ویرایش آن کنید. در قسمت ادیت این برنامه شما قادرید تا صدای خود را به فیلم اضافه کنید و یا متن دلخواهتان را برای درک بهتر فیلم در گوشه ای از تصویر قرار دهید علاوه بر این میتوانید عکس، لوگو و فایل های گرافیکی و نیز فایل های فلش و هر فایل مالتی مدیا دیگری را به فیلم مورد نظرتان اضافه نمایید. از دیگر امکانات این

برنامه

میتوان به امکان توقف موقت در حین ضبط فیلم اشاره کرد که این امکان فرصت کافی برای آماده سازی صحنه بعدی را فراهم میسازد و شما پس از آماده سازی صحنه جدید می توانید مجددآ ضبط فیلم را از سر بگیرید.


جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:,
  • دانلود نرم افزار Automatic Wallpaper Changer v4.10.0

    دانلود نرم افزار Automatic Wallpaper Changer v4.10.0
    در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Automatic Wallpaper Changer برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار همانطور که از نام آن هم مشخص است، نرم افزاری برای تغییر خودکار تصویر زمینه دسکتاپ می باشد. شما می توانید تصاویر مورد علاقه تان را وارد این نرم افزار کنید و زمانی را برای تغییر آنها انتخاب نمایید سپس مشاهده خواهید نمود که در زمان تعیین شده تصاویر دسکتاپ به صورت خودکار تغییر خواهند یافت. همچنین این نرم افزار قادر است تا افکت های بسیار زیبایی را به تصاویر منتخب شما اضافه کند و پس از اعمال افکت ها، آنها در دسکتاپ نمایش دهد. علاوه بر این می توانید برنامه را طوری تنظیم کنید که چند تصویر را با با هم ادغام کند و سپس آنها را نمایش دهد و یا تصاویر را در اندازه های مختلف و در گوشه و کنار دسکتاپ نمایش دهد. از دیگر امکانات این برنامه میتوان به مواردی همچون اجرای خودکار نرم افزار در استارت آپ ویندوز، قرار گرفتن آیکون برنامه در نوار وظیفه و دسترسی به آن با یک کلیک، تنظیم روشنایی و کنتراست مانیتور، اصلاح رنگ و تنظیم وضوح تصویر، استفاده از کلید های میانبر برای تغییر دستی تصاویر و ... اشاره کرد.
    جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:,
  • دانلود نرم افزار بک آپ گیری و بهنگام سازی Goodsync Enterprise 8.8.9.9

    دانلود نرم افزار بک آپ گیری و بهنگام سازی Goodsync Enterprise v8.7.5.5
    GoodSync یکی از نرم افزارهای کاربردی و مبتکرانه است که می تواند سهولت در انجام بسیاری از کارها را برای کاربران به ارمغان آورد. این نرم افزار قادر است تا از فایل های شما در محل های ذخیره سازی دلخواهی چون هارد رایانه ، هارداکسترنال ، حافظه های قابل خمل ، فضای اینترنت وغیره نسخه پشتیبان (Backup) تهیه کند. کاربرد آسان و همچنین امنیت بالای اطلاعات در هنگام انتقال که امکان از دست رفتن اطلاعات را به صفر نزدیک می کند را می توان از جمله ویژگی های این نرم افزار دانست. اما این یکی از کاربرد های این نرم افزار است. همان طور که از نام نرم افزار پیداست ، این نرم افزار توانایی بسیار بالایی در زمینه بهنگام سازی (Synchronization) دارد. با استفاده از این نرم افزار می توانید اطلاعاتی را برای نرم افزار مشخص کنید تا بصورت اتوماتیک و یا دستی در انواع و اقسام حافظه ها ذخیره کند. در این صورت می توانید اطلاعات دلخواه خود را در فضای مجازی خود در اینترنت و ایمیل ، موبایل هوشمند ، هارد رایانه ، هارداکسترنال و یا رایانه ای که از طریق کابل LAN به آن متصل هستید بهنگام سازی نمایید. این اطلاعات می توانند شامل فایل عکس ، فیلم ، ایمیل ، اسناد و مدارک و فایل های متنی باشد. سرعت بالا در بهنگام سازی و امکان عملکرد بسیار مناسب حتی با وجود عدم وجود سخت افزار پیشرفته را می توان ازجمله دیگر ویژگی های نرم افزار دانست. نرم افزار فوق را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
    برای مشاهده توضیحات تکمیلی و دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:,
  • دانلود نرم افزار RL Vision Flash Renamer 6.57

    دانلود نرم افزار RL Vision Flash Renamer 6.57

    نرم افزار 

    RL Vision Flash Renamer 

    ابزاری قدرتمند در زمینه تغییر نام دسته ای فایل های چندگانه می باشد. این نرم افزار ابزار مناسبی برای وب مسترها ، دارندگان دوربین های دیجیتالی، mp3 Player و... است که می خواهد فایلهایشان به صورت یکجا تغییر نام دهند. شما به کمک این نرم افزار و تنها با یک کلیک میتونید هزاران فایل را به آسانی تغییر نام دهید.همچنین می توانید اطلاعات مربوط به تاریخ ساخت و  یا تغییرات و همچنین attribute انواع فایل ها را تغییر داده و به استخراج و تغییر ID3 tag فایل های MP3 بپردازید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار - لایه صفر برای مرتب سازی صحیح ، - مدیریت آسان مجموع تصاویر با استفاده از حالت thumbnail ، - استخراج خواص رسانه ها مانند: عرض، ارتفاع و زمان و ... میشه اشاره کرد


    جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:,
  • دانلود نرم افزار YoWindow Unlimited v2.0.511

    دانلود نرم افزار YoWindow Unlimited v2.0.511
    در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان YoWindow برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار از یک شیوه ی مدرن و جدید برای نمایش آخرین وضعیت آب و هوا در دسکتاپ استفاده می کند. در واقع اکثر نمایشگرهای آب و هوا گدجت های کوچکی هستند که در گوشه ای از دسکتاپ قرار میگیرند این در حالی است که شما با استفاده از این نرم افزار به صورت یک تصویر انیمیشنی از آخرین وضعیت آب و هوای محل سکونت خود مطلع می شوید. به عبارت دیگر در این برنامه پوسته های مختلفی با موضوعات خورشید، برف، باران، مه، طوفان، رعد و برق، وزش باد، ماه، ستاره و ... قرار دارد که اگر در محل سکونت شما یک روز آفتابی است، پوسته ی یک شهر یا روستای آفتابی مطابق با محل زندگی شما در دسکتاپ نمایش داده می شود. همچنین تمام پوسته های این برنامه به صورت متحرک بوده که اگر در محل سکونت شما یک روز برفی یا بارانی باشد تصویری که در دسکتاپ نمایش داده می شود همراه با ریزش برف و باران خواهد بود. علاوه بر این اطلاعات دقیق از دما و سایر اطلاعات مربوط به هواشناسی توسط این نرم افزار در گوشه و کنار دسکتاپ نمایش داده می شود.
    جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:,
  • صفحه قبل 1 صفحه بعد


    secret70

    حسن

    secret70

    http://secret70.loxblog.com

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    به وبلاگ من خوش آمدید

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود